Sunday, August 28, 2011

selamat tinggal ramadan. .

beberapa hari lagi.  ramadan akan pergi..dan aku tidak tahu adakah tahun depan aku masih berpeluang untuk menjalani ramadan. .
apa pun. . aku beada di kg. .menyambut ramadan dan syawal bersama keluarga. tiada yang menarik kerana aku tetap begini. . tiada persiapan yang perlu dibuat melainkan untuk diri sendiri.aku juga tidak merasa ghairah n excited untuk  menyambut hari raya kerana bagi aku hari raya hanya untjk kanak-kanak . tiada keajaiaban yg akubharapkan di bulan syawal. . malah kalau ditanya hati. . aku hanya ingin pulang dan mendiamkan diri tanpa dihubungi oleh sesiapa saja. namun satu peristiwa telah berlaku di bulan ramadan. . dimana aku telah kehilangan sebuah cinta yang aku cuba pertahankan. . selama 10 bulan aku cuba menjaganya agar ianya tidak akan mati namun aku tidak berdaya untuk pertahankannya kerana hanya aku yang berusaha untuk menjaganya. . namun tidak pada abie.

selamat tinggal ramadan...selamat tinggal cinta. . selamat tinggal sayang. .

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....