Monday, May 23, 2011

sakit...itu penghapus dosa

aku sakit.!! well walaupun ianya demam+batuk+selsema namun cukup membuatkan aku tidak selesa. Mungkin inilah yang dinamakan penghapus dosa kecil.. even sekejap je pun aku dah terseksa..apabila dirawat barulah aku tahu yang aku kena acute tonsil grade III. Apa pun yang boleh aku buat..adalah makan ubat dan rehat. Ini sebab aku suka minum ais, dan seperti biasa...aku tidak sesekali pun menurut kata doktor. biarlah..aku memang tak boleh berenggang dengan ais. Lama jugak aku tak demam..inilah yang latest..hehehe..nasib baik exhubby..babang menolong aku menghantar aku ke klinik. syukur ada dia...hehehe..tq babang..


sebahagian ubat dan surat mc aku..hahah..kecoh satu malaya sb aku sakit. hmmm apa pun syukur sb aku dah semakin pulih...

12 comments:

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....