Wednesday, May 18, 2011

Bahagia atau derita..itu adalah takdir

semalaman bersama ABIE membuatkan aku rasa bahagia. Dia adalah segala-galanya bagi aku dan andainya kami berpisah..maka hancur lah hati ini. Hakikatnya...perpisahan itu pasti akan terjadi dan sebagai manusia yang diberi akal dan fikiran..serta kekuatan dalaman, maka seharusnya aku bersedia untuk menerima perpisahan ini. Restu ibunya adalah segala-galanya dan aku akui..aku bukanlah wanita yang baik dan selayaknya untuk Abie. Pilu bila memikirkan tentang apa yang berlaku namun aku sedang berusaha untuk menerima segalanya dengan tenang.
Mungkin inilah balasan di atas apa yang aku lakukan, baik dalam keadaan aku sedar atau tidak...dan aku harus akur..

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....