Thursday, May 12, 2011

selangkah bersama cinta

pagi pagi lagi dah bad mood. aku cuba untuk tidak bad mood di pagi khamis tapi entah kenapa bila melangkah ke pejabat..mood aku tetiba berubah. Semuanya tidak kena., nak marah, nak menangis..hmmm..nak nasib le orang yang mendekati aku pada hari ini. Semalam, Mr.J membaca blog aku dan dia terharu kerana tiada orang yang begitu menyayangi dia seperti mana aku..

Mungkin aku sudah bertemu dengan seseorang yang mampu meruntuhkan ego aku, yang mampu membuatkan aku tersenyum 24 jam dan yang penting...bila bersamanya aku dapat apa yang aku nak...kasih sayang, perhatian, manja dan sebagainya.

Kata orang...jangan terlalu berharap pada sesuatu, kerana pastinya ia tidak akan menjadi. So do i...tidak pernah mengharap dan sedang mempersiapkan diri untuk dilukai....

JEFFRI...tiada kata secantik bahasa untuk aku gambarkan betapa aku cinta pada mu...tiada harta untuk aku tukarkan kepada nilai cinta ku terhadap mu.......

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....