Saturday, September 24, 2011

akhirnya....dia berlalu pergi

aku memberanikan diri, mengumpul sejuta kekuatan untuk 'delete' abie dalam list bbm aku. semasa aku lakukan itu, aku merasakan bahawa..inilah masanya untuk aku melepaskan dia kerana aku menyedari bahawa sudah berminggu dia membisukan diri dan aku yakin bahawa dia tidak akan menyedari akan kehilangan aku di sisinya. aku akui..aku rindu dia...aku sayang dia dan aku cinta dia namun...tiada guna berharap pada sesuatu yang sudah pasti bukan menjadi milik kita...lantas kerana itu aku lepaskan dia..semoga dia akan sedar bahawa selama ini..hanya aku dan cinta aku saja yang ada dalam dirinya dan seandainya aku pergi dari dia..maka tiada lagi cinta dan sayang itu...

pergilah sayang..kerana sesungguhnya...aku merelakan dirimu pergi....seandainya ini yang membahagiakan dirimu........

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....