Monday, July 11, 2011

tindas menindas, kena tindas menindas

salam pagi isnin.. hari ini aku amat bz dengan keje-keje . Walaupun begitu, aku still boleh berdepan dengan semua orang walaupun banyak perkara perlu diselesaikan dan aku tidak mahu mood di pagi hari berubah kerana benda benda kecil. Urusan kerja  aku terlalu menyusahkan aku kerana kekangan orang yang boleh membantu aku melaksanakan urusan aku. Mana nak handle yang ni , yang tu..belum sempat habis yang ni kena buat yang tu..tapi itu semua keje dan aku seboleh-bolehnya akan berusaha untuk siapkan keje -keje ini . Aku belajar menjadi seorang yang sabar dan aku tidak pernah terfikir boleh menjadi sesabar ini. Apapun aku berharap agar urusan keje aku diberkati dan aku berdoa semoga aku dapat bertukar dan seterusnya berada jauh dari orang-orang yang aku tak nak lihat dan pandang.

doa orang teraniaya..akan menjadi makbul dan insya allah aku akan berdoa bg mereka yang mengenakan aku di opis aku  ini.. Langit tak selalunya cerah..kekadang mendung akan datang..dan pastinya mendung dan hujan akan membersihkan segala kotoran ..

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....