Tuesday, July 5, 2011

RENUNGAN UNTUK HATI

lately aku banyak berfikir tentang hubungan aku dan abie, malah aku rasakan bahawa hubungan kami dah semakin hambar. Tiada lagi bbm di awal pagi or waktu waktu biasa nya dahulu sering hadir dalam bb aku. Alasan bz kekadang membuatkan aku terfikir...Mungkin perasaan aku tetapi apabila semakin hari semakin kurang bbm dari Abie..aku fikir mungkin inilah masanya aku kaji semula kisah cinta kami. Sering aku bertanya pada diri sendiri....adakah abie akan mencintai aku seperti mana aku mencintai dia, adakah abie akan merindui aku seperti mana aku merindui dia. malah aku tahu bahawa abie bukanlah seorang lelaki yang romantik apatah lagi nak jiwang..so aku tak berani untuk berkata kata romantis padanya...takut di cop mengada-ngada..hehehehe..
semoga Tuhan mempermudahkan hubungan kami dan aku akan terima apa jua yang akan berlaku kerana aku tau Tuhan sudah menentukan yang terbaik untuk aku.

saya sayang abie....muahhhh

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....