Monday, June 27, 2011

pening!bizi!rindu!bosan!sedih!

Balik dari kampung..semuanya membuatkan aku pening. Excited balik kampung dah jadi hambar kerana hubungan aku dengan mama tidak seperti yang aku harapkan. Maybe benda yang berlaku adalah sesuatu yang simple..bak kata anakbuah aku.."forgive and forget" tapi mungkin terkesan di hati. Di kampung...awal pagi mama akan membelikan sarapan dan alangkah sedihnya ..sarapan untuk aku tidak dibeli. Terkejut juga ..tapi macam yang aku cakapkan..benda tu simple je..cuma aku terasa jugak la. Mungkin pada orang lain nampak biasa tapi sebenarnya aku tahu hakikatnya aku bukanlah seorang anak yang dapat banggakan mama. Semakin aku memikirkannya.aku jadi sedih so i just let it go..walaupun sedih but must be strong becoz..she"s my mother.

pagi hari isnin..bz tetiba..haha..meeting decide nak buat kul sepuluh. nasib baik semua dah siap. selain dari itu, aku merasa rindu pada ABIE.hanya pada dia saja aku boleh menumpang kasih...selain dari kawan kawan bbom yang lain. Namun hakikatnya....aku rindukan dia...abie....

apa pun...aku suka namun duka

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....