Friday, June 17, 2011

mood pada hari jumaat ..

hari ini selepas meeting, aku banyak membaca blog kekawan yang ada..mencari ilham untuk tulis kat blog aku. banyak benda yang ada dalam fikiran cuma rasa nak menulis tu yang malas. dua hari lepas aku dapat anak buah baru..baby gurl..salmee selamat bersalin..so dengan itu qaseh qaisara sudah menjadi kakak. masa tgk baby tu aku rasa macam nak ada baby tapi nak kawin?..sapa la yang nak so kena pk cara lain bila nak dapatkan baby.


dua buah hati aku yang paling aku sayang. semoga masa aku tua tua nanti..aku dapat menumpang hidup dengan mereka dan aku mengharap agar mereka tidak akan melupakan aku ...

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....