Tuesday, June 7, 2011

penuh makna

Sewakti aku menunggu 'dia', aku terpandang gelagat seorang ibu dan anak-anaknya. Waktu itu, si ayah sedang berniaga burger di sebelah( sori tak sempat nak snap pic) . Apa yang aku suka tentang gambar ini adalah kesungguhan ibunya mengajar dan ketekunan anaknya belajar. Ternyata, belajar tidak kira dimana tempatnya dan siapa yang mengajarnya. Si ibu dan anak anak tidak peduli akan suasana di sekeliling... sewaktu gambar ini di ambil, aku berdoa semoga anaknya akan menjadi insan yang berguna...dapat membantu keluarganya..dan tidak akan lupa diri bila berjaya kelak..Amin..!

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....