Monday, June 20, 2011

rindu kowt

sejak minggu lepas..abie tidak dapat dihubungi oleh BBM. Aku dah terbiasa dengan BBM bila berhubung ngan dia so aku jadi marah sb tak dapat berhubung. Memang dia akan sms dan call tapi tak sama, susahnya kalau abie tak on BIS. Aku jadi bad mood sebab benda-benda ni sb aku dah biasa berBBM dengan dia. Abie pun anggap benda ni tak penting..so aku kena respect la apa yang di anggap tu.
Aku senang je..kalau tak nak on BIS dan x nak ON BBM ..so senang citer aku off je BIS N BBM . blackberry aku jadi hp biasa je la. Senang citer.

Aku memang rindu abie...uwaaaa(ikon nanges!!!!!)

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....