Monday, June 20, 2011

siapkan manuskrip

bermula hari jumaat malam sehingga ke hari ahad ..aku bekerja keras menyiapkan manuskrip . Perlu siapkan segera supa akak yati dapat mengedit dan seterusnya publish kan manuskrip itu. Kisah cinta itu biasa namun pengalam bercinta memang berbeza antara satu sama lain..so aku hanya mahu berkongsi kisah cinta aku dengan yang lain lain dan seterusnya boleh menjadi iktibar pada yang lain lain.
minggu ini aku akan balik ke kelantan. 24hb akan berada di kelantan. Mungkin aku akan bawa balik laptop dan siapkan dirumah. Apa pun aku berharap aku akan berjaya menyiapkannya dan mahu melihat feedback dari kawan kawan baik di internet mahupun kawan-kawan sekeliling..

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....