kenapa harus begini

salam...

pagi tadi apabila aku update status kat fb..ada seorang kawan lama..bertanyakan pada aku..kenapa status aku agak sedih..macam kecewa..hmmm mungkin itulah yang aku rasa sekarang.

Dalam beberapa bulan ini..aku menghadapi banyak masalah..namun ianya bukanlah masalah yang besar cuma sedikit sebanyak mencuit perasaan dan hati ini. Bermula dari :

1. kisah aku dan abie..yang mana kami sambung semula hubungan yang terputus..bahkan kali ini kami berazam untuk  menamatkan zaman cinta kami dengan perkahwinan...

2. kisah cinta kami yang tidak direstui..,membuatkan aku rasa sedih..sayu dan kami berusaha untuk mencari solution...

3. Berusaha untuk perjuangkan cinta kami..aku sedari..abie tidak mampu untuk bersuara dengan ibu dan ayahnya...dan ianya hanya tinggal harapan...

4. masalah yang timbul...apabila dua sahabat baik bergaduh kerana aku...dan paling sedih mereka putus sahabat kerana aku..


semua kisah kisah itu berlaku dalam masa beberapa bulan  dan ianya memberikan kesan pada aku. Runsing dan resah itu membuatkan kekadang aku terfikir untuk "switch off" dan pergi jauh dari semua masalah ini..namun aku tidak boleh lemah dalam menghadapi masalah ini..

Terima kasih pada kekawan yang bertanyakan tentang situasi aku..thanx a lot...cuma aku sekarang bertekad untuk melupakan segalanya tanpa apa apa tindakan yang akan aku ambik.. biarlah masa yang menentukan...

psstt...redha dan pasrah..pelamin anganku musnah..hahahaha

xoxo rfa

Comments

  1. Bersabar la.. Mungkin sekarang kita perlu menyayangi diri terlebih dahulu.. merawat hati yang luka.. Keep strong girl.. Lots of love..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Perempuan di mata lelaki

nilai sebuah perkahwinan : suami rogol isteri sendiri? kenapa dan mengapa?

part 2: masih di plaza alam sentral...