kembali selepas lama menghilang

salam...

aku dah lama x update blog...mungkin kerana kekangan masa dan juga mood yang swing membuatkan aku menjadi hilang idea untuk menulis. Last update 8 Januari 2014..lama tul..

Sepanjang aku tidak menulis..banyak perkara yang berlaku..

1.Bz dengan final exam...walaupun paper yang aku ambik tak banyak untuk semester ini namun aku kena struggle gak sebab tak motivate untuk study.

2. Bz membantu ladyboss aka kak long berpindah...Memang aku clearkan semua aktiviti aku dengan orang lain semata-mata nak bantu dia kerana selama ini dia banyak membantu aku..she's my priority

3.masalah terbangun pertengahan malam ..dalam kul 330 pagi..membuatkan aku jadi x cukup tido dan badan jadi lemah.

4. rentetan dari masalah bangun kul 330 pagi...beberapa hari aku mengalami insomania..mata dah cukup letih untuk berjaga, badan dah cukup penat namun mata tak nak lelap...terlalu banyak berfikir.


Namun , alhamdullilah banyak masalah dapat diselesaikan dan secara rasminya, ladyboss telah berpindah ke Banting dengan selamatnya. Aku merindui dia..rindu nak bersembang dengan dia. Penyakit susah nak tidur juga aku cuba ubati dengan berusaha untuk tidak terlalu memikirkan tentang banyak perkara dan ubat yang paling mujarab adalah solat malam serta berzikir lebih kerap. Alhamdulilah..

Kini, hidup aku 100 persen berubah selepas ladyboss tiada. Actually aku sudah belajar untuk menerima ketiadaan dia selepas aku dapat tahu yang dia akan berpindah. Alhamdullilah aku Berjaya menyesuaikan diri tanpa dia disisi..apa pun jasa dia pada aku amat tidak terbalas oleh aku..dan aku berharap serta berdoa semoga hubungan persahabatan ini kekal ke akhir hayat..amin..

Hari-hari terakhir bulan januari memberikan aku ruang untuk aku melihat kembali peristiwa yang berlaku pada bulan Januari 2014 dan adakah azam aku untuk tahun ini akan Berjaya terlaksana. Apa pun aku bersyukur kerana pada tahun 2014, beberapa perkara yang aku harapkan untuk berubah sudah aku capai...syukur pada Allah yang mendengar doaku.....


pssssttt...aku rindu dia...


xoxo..rfa...

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Perempuan di mata lelaki

nilai sebuah perkahwinan : suami rogol isteri sendiri? kenapa dan mengapa?

part 2: masih di plaza alam sentral...