Wednesday, January 8, 2014

Sendirian...

Salam...


menyambut tahun baru 2014 dengan perasaan yang cukup sayu. Bersendiri, hidup keseorangan walaupun ada keluarga di sisi namun ianya seolah olah tidak bererti. Mungkin ini adalah takdir aku sebagai seorang manusia...menerima apa jua yang telah di berikan oleh Allah..dengan hati yang redha.


Sunyi..walaupun riuh dengan saudara mara
sendirian walaupun masih ada bonda disisi
sepi..walaupun ketawa itu menerjah di jiwa


Terpaku disitu
tatkala hati dirobek
tatkala jiwa dihancurkan
tatkala salah itu diletak didepanku


berdiam adalah lebih baik...
membisu adalah lebih bijak....




mungkin aku telah ditakdirkan oleh Allah..tiada keluarga walaupun aku memang ada keluarga
mungkin sudah tersurat bahawa..aku kehilangan segala-galanya walaupun aku ada segala-galanya..




pssttt...ingin membawa diri jauh dari sini..merawat luka dihati..memujuk rajuk di jiwa




xoxo..
rfa

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....