Tuesday, May 20, 2014

Hanya tinggal 3bulan lebih...

Salam,

Baru saja selesai kelas terakhir di seminar terakhir untuk semester ini. Pada saat ini..aku mula menghitung betapa tarikh keramat yang kami plan semakin dekat. Persiapan? well langsung aku tak fikirkan lagi..en. tunang juga bz dengan projek- projeknya membuatkan aku dan dia miss communication tentang perkara ini. Aku stress dengan assignment, quizzes and test..dia lak stress dengan projek yang dah dekat due date..so masing masing mood nak kawin kelaut..hahaha

Jujurnya..aku tidak tahu bagaimana aku nak react bila ada yang Tanya..pasal persiapan perkahwinan aku. Kami masih menikmati rasa menjadi tunang orang..belum fikir pun pasal nak nikah ...boleh gitu?

En.Tunang sendiri terlalu sibuk sehinggakan lately dia jarang call or sms aku..(dia x minat whatsaap or wechat or bbm)..so akulah yang ambik inisiatif untuk call n sms..cuma sesekali kecik hati sebab dia x nak banyak cakap..padahal aku sudah diberitahu awal awal ttg sikap dia..hahaha...demand giler kot aku ni!! Dugaan masa bertunang..terlalu banyak...dan paling terkejut..masih ada yang nak cuba ngorat aku walhal aku dah cakap yang aku dah bertunang n akan kawin tak lama lagi...itu belum lagi exbf yang duk meroyan sampai sekarang..sb tulah..en. Tunang nak aku tukar no. fon...tapi sayang la pulak nak tukar sebab dah guna lama..
.itulah satu -satunya permintaan en.tunang yang aku tak dapat nak penuhi lagi.. sori abang..heheheh!!


Insya Allah..lepas Exam nanti aku n dia akan siapkan segala yang berkaitan dengan perkahwinan kami. Mujurlah aku memang plan nak buat majlis tertutup dan hanya melibatkan dua buah keluarga saja..dan mujurlah keluarga ku sudah tau apa yang perlu dibuat untuk majlis nanti....tq so much !!!




tq mr google
 

 
 
Semoga apa yang dirancangkan akan berjalan dengan lancar dan doaku semoga hubungan aku dan en.tunang akan berpanjangan sehingga ke akhir hayat kami
 
 
psssttt entry hari ni sebab aku rindu en.tunang...boleh gitu?!!!!hahahaha
 
 
xoxo
rfa

 
 
 
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....