Tuesday, September 2, 2014

aku dan kesayuan

Salam...

Hari ini..hari kedua dalam bulan September dan aku tidak tahu..kenapa hari ini aku rasa terlalu sayu..dan hiba sehinggakan airmata mengalir dengan perlahan-lahan. Hormon? baru je lepas minggu sakit puan..takkan nak beremosi lagi..huhu..

Bila ditanya oleh seorang rakan baik..aku sendiri tidak boleh nak jawab.. apa yang aku nak sekarang adalah..menangis dan terus menangis kerana perasaan hiba dan sayu itu terus menerus ada di hati.

Berusaha beristigfar...berzikir..namun kesayuan itu masih terasa.

Ya Allah! beratnya dugaan yang KAU berikan  sehinggakan aku merasa lemah sebegini...namun aku tahu dan sedar betapa semakin kuat dugaan yang KAU berikan..semakin sayang KAU pada hambaMU ini.

Duhai hati..bertabahlah demi sebuah perasaan
Duhai cinta..andainya kau mahu pergi..kulepaskan kau dengan hati yang redha..
Duhai kasih..hadirmu menyelimuti jiwa dan hidupku..amat bermakna walaupun ditakdir sekejap cuma
Duhai sayang...berbahagialah dikau berada disisiku walaupun hanya seketika...


Sehingga aku menulis ...hatiku masih sayu, airmataku masih mengalir. Beberapa kawan cuba menceriakan aku namun resultnya still sama...malah aku masih hiba...


pssstttt - rindu pada dia...jauh dimata dekat dihati...
            - teringat kata-katanya.."andai takdir dari Allah..kita saling memiliki..Insya Allah"
            - "U still need me? -aku
               "I still need you..4ever... - dia


xoxo
rfa

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....