Wednesday, January 21, 2015

CINTA IV



mungkin kerana ianya adalah sesuatu yang masih baru dan pantas..aku tidak tahu sama ada aku menerima dia kerana aku benar benar bersedia atau sebaliknya. Dia mungkin lelaki yang tidak sehebat lelaki lain yang pernah aku kenali namun kegigihan dia untuk menempatkan hatinya dalam hati aku..itu yang buat aku kagum.

aku tidak tahu..kenapa dia bersungguh membuktikan dirinya adalah lebih baik dari lelaki lain yang aku kenal. aku sendiri tidak tahu..

dikala aku berusaha menerima dia dalam hidup aku...ternyata aku masih terkial-kial cuba melupakan kisah lama..masih menangis kehilangan cinta lalu dan yang paling utama ..aku masih tidak dapat melupakan dia..ingin aku katakan pada dia..aku tidak mampu untuk melupakan dia. aku tidak redha dia menjadi milik orang lain, tidak mampu menerima kenyataan..satu hari nanti..dia akan mempunyai keluarga sendiri dan ianya bukan dengan aku......!!!!arghhh!!!!

namun doa  aku tidak berhenti agar berikan aku ruang untuk aku menerima kenyataan demi kenyataan dan semakin hari aku semakin tenang dan walaupun aku teringat akan dia..aku menangis dalam hati...

perjalanan cinta aku..hanya Allah yang Maha Mengetahui...segalanya adalah perancangan dariNya dan sebagai hamba..aku harus redha.

untuk awak , terima kasih kerana hadir dalam hidupku..

untuk si pencinta semalam .....cinta kita walaupun manis namun akhirnya pahit jua. tanpa restu orang tua..cinta kita ibarat kapal yang bila -bila masa akan tenggelam. Walaupun  tidak mampu menerima hakikat bahawa awak akan jadi milik perempuan lain...dan perasaan itu terlalu perit dirasai...namun saya pasrah..

 +bukankah bahagia itu kita yang lakarkan..kita yang ciptakan..?

xoxo
rfa..





No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....