Menunggu Hari Penting...

Assalamualaikum...

Rasanya dah lama x tulis blog..bz seperti biasa...kelas dan juga kerja ..ada lah jugak terselit urusan majlis pernikahan aku nanti..

Semalam baru selesai urusan ujian HIV ..syarat wajib untuk berkahwin..so aku dan en tunang gigih la ambik cuti..g klinik kesihatan seksyen 19 seawal pagi. Sebagai orang Kelantan, akan bernikah dikelantan, kami diwajibkan utk bawa borang pengesahan dari Jabatan Agama Islam Kelantan ..download je..

Urusan kami dipermudahkan cuma aku agak nervous sebab aku agak fobia dengan klinik or hospital. Selain ujian HIV..ujian thalassemia juga dijalankan dan alhamdullilah..semuanya ok.

So..setelah ujian HIV selesai..maka completelah urusan aku dan en tunang ..dah boleh agihkan kad jemputan kawin dan hari ni..bila cross check dengan  akak aku..semua urusan di kg settle.

Syukurlah kerana semuanya di permudahkan..cuma menanti hari penting itu je. Aku berharap agar semuanya berjalan dengan lancar dan semoga urusan kami akan diberkati oleh Allah.

Tiada lagi rasa was-was..tiada lagi rasa gusar..cuma rasa panic tetap ada..kata kak zura..biasalah orang darah manis...hahaha..darah manis la sangat..


Ya Allah..Engkau yang pertemukan jodoh ini..maka restuilah perancangan kami...semoga diberkati olehMU..amiinn
sweet card untuk kawan kawan ...


pssst..panik tak terkata

Comments

Popular posts from this blog

nilai sebuah perkahwinan : suami rogol isteri sendiri? kenapa dan mengapa?

Perempuan di mata lelaki

part 2: masih di plaza alam sentral...