Monday, April 20, 2015

38thn....umur makin meningkat, hidup makin singkat..

Salam...

Hari ini adalah hari ulangtahun kelahiran aku. Mlm tadi , tepat kul 12.00 tghmalam..en tunang gigih mesej...hehe...ucapan hari lahir. tq syg...

Apa pun, bagi aku, bila 38 tahun menjengah..bermakna satu peringatan tentang umur, tentang usia dan apa yang patut di lakukan. Jujurnya..aku agak terkilan kerana , aku masih belum ada 'keluarga' , sedangkan teman teman seangkatan..dah punya anak dara/ anak bujang yang dah besar-besar. Allah Maha Mengetahui..dan aku akur bahawa ini semua perancangan dari DIA. Sebagai hambaNYA..kenalah banyak-banyak bersabar.. Insya Allah..

38 tahun..memberikan aku kematangan dan yang pasti , aku bersyukur kerana Allah memberikan aku kekuatan untuk aku hadapi semua dugaan yang diberikan oleh DIA. Semakin usia meningkat, hidup kita akan makin singkat....

Impian aku..bila dah umur cenggini..aku berdoa semoga aku dapat memulakan kehidupan baru aku, berkeluarga, dan paling penting..aku mahu hidup dalam kesederhanan dan sentiasa berada dalam keberkatan Allah. Aku berharap aku sentiasa di peringatkan dan tidak lalai dalam usaha menjadi hamba Allah. Amin..

terima kasih pada kawan -kawan yang memberi ucapan , sahabat-sahabat, bestfriend- bestfrined yang tersayang, ahli keluarga yang tercinta, pada en tunang yang sentiasa ada disisi ...

semoga kehidupan kalian semua akan diberkati oleh Allah...Insya Allah..



bila tgk pic ni..mcm x caya..dah 38thn dah..lagi 2 tahun nak masuk 40thn..hmmm :(
 



xoxo...rfa


pssss...terima kasih en tunang sebab dah bagi hadiah besday...luv u syg..

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....