Saturday, October 8, 2011

filem Al-Hijab

Sejak melihat preview filem al-hijab, aku decide nak g tgk citer ni...sebab aku adalah penggemar filem seram. kali terakhir aku rasa citer paling seram yang aku tgk adalah 'laddaland' filem seram thai.
7/10/2011, aku n cik wan g tgk...nasib baik kami sama sama suka tgk citer tu..

pertama: aku rasa citer dia ok la..dari 5 bintang aku bagi 4 bintang..ini kerana aku rasa citer ni masih boleh dipanjangkan lagi seramnya.

kedua: pelakon-pelakonnya agak kureng sikit terutamanya fathia sebab dia x sesuai dengan watak tu.

ketiga: lawak yang dibuat masa ngasrizal, munir dan seorang lagi pelakon dlam lori pick up tu memang terbaeekk .

keempat: aku cuma tak faham kenapa pierre tak leh nampak hantu hantu yang ada semasa berjalan kaki sedangkan kisahnya ttg hijab dia yang terbuka..alih alih..pemandu pemandu kereta yang lain yg nampak hantu...n hantunya agak kabur

kelima: ending kisah ni seolah-olah ada sambungan citer ini.
keenam: gambaran pocong di dapur rumahnya adalah agak baik ...sebab aku pernah diusik begitu..hahaha

apa pun tahniah pada pierre andre kerana mengarah dan berlakon dlm citer ini .

***masih tak ada kesan takut , tak seperti citer "jangan pandang belakang"..sebab masa balik tgk citer tu dengan salmee...kami mendiamkan diri..takut..hahahahahaah

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....