Wednesday, June 19, 2013

Bila hati gundah gulana

Salam...

Tujuan aku menulis blog adalah kerana aku suka menulis...suka berkarya...dan ianya memberikan aku idea untuk aku menulis dan terus menulis. Walapun ada yang tak suka aku menulis atau menyatakan apa saja yang terlintas di hatiku...namun ianya  tidak mematahkan semangat aku untuk menulis di blog ini.

Sudah hampir 5 hari aku tidak dapat tidur ngan lena...mata memang dah ngantuk , badan dah cukup penat, namun otak aku masih memaksa aku untuk terus berjaga....akibatnya..aku jadi letih yang teramat sangt.

Hakikatnya...banyak perkara yang berlegar di fikiran aku. Jujurnya...aku sunyi...kalau dulu, walaupun exhubby selalu tiada disisi namun apabila dia ada...aku mampu untuk bercerita tentang stress,tentang kesedihan aku...tentang segala-galanya..namun..

Aku menerima takdirku...aku menerima dugaan yg ada..malah aku tidak pernah kurang dari segi  kasih sayang seorang lelaki dalam hidup aku...namun lelaki lelaki itu semuanya milik orang lain...dan aku dilihat sebagai perampas kasih sayang..padahal aku hanya mahu menumpang kasih mereka..sayangnya...lelaki lelaki ini....hanya dapat melihat aku dikala aku ketawa..dan tidak melihat titisan airmata aku dikala aku sedih....

Mungkin inilah balasan dari Nya..kerana aku byk melukakan hati orang...banyak menyusahkan hidup org lain..dan hakikatnya aku harus SABAR dan redha...

Psssttt...cinta pada lelaki tidak ada gunanya..

Psstttt...harap dpt tidur lena lepas ni

Xoxo...rfa

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....