Friday, June 7, 2013

Kenapa dia?

salam jumaat...

sepanjang hari..aku asyik dengar lagu.."rindu- agens monica" ..yes..i'm inlove dan aku memang kerinduan sangat sangat. sampaikan sesekali aku menangis..giler kan...last week..8 jam bersama..makan , berjalan jalan, sesi luahan hati masing masing...sampailah tiba masa kami berpisah seketika..tak sabar nak tunggu dia pulang..

kenapa aku suka dia ?
kerana perhubungan kami yang unik..walaupun dia berstatus suami kepada isterinya..namun bila dia bersama dengan aku..dia adalah milik aku sepenuhnya...seluruh dirinya..adalah milik ku tatkala kami bersama menghabiskan masa bersama..

kenapa aku rindu dia?
 kerana dia satu -satunya lelaki yang memberi kenangan yang terindah pada ku..kami sama sama mempunyai fikiran yang sama..kekadang bila aku bbm dia..in the same time dia akan bbm aku..

kenapa aku pilih dia ?
sebab dia manjakan aku..dia layan semua kerenah aku dengan baik..he can handle me well...dia seorang yang cerewet seperti mana aku cerewet..dia suka buat suprise..ayat ayat cintanya membuatkan aku lupa bahawa dia adalah milik orang lain

cinta ? kami masih berada dalam hubungan yang selamat..masing masing saling memerlukan namun cinta itu bukanlah agenda utama kerana kami tahu apa yang kami perlukan antara satu sama lain. aku tidak pernah menyuruh dia meninggalkan isterinya kerana aku tahu itulah kebahgiaannya apatah lagi dia sudah mempunyai seorang anak perempuan yang comel...namun aku juga berharap dia tidak meninggalkan aku kerana i need him badly...

saat ini, aku tidak mahu fikirkan tentang kesedihan akan datang kerana aku hati aku sedang diubati oleh dia..so aku menerima dia dengan hati terbuka..walau sesibuk mana pun dia..walau jauh dia disana, walau dia berada bersama isteri dan anak ..hakikatnya..dia tetap milik aku ...hahahah..jiwang siot!!!

sayang...Z.I

Getaran dihatiku
Yang lama haus akan belaianmu
Seperti saat dulu
Saat pertama kau dekap dan kau kecup bibir ini
Dan kau bisikan kata-kata ku cinta padamu
....

psstt...im in love...untuk yang keberapa kali...sioot!!!

xoxo..salam rindu pada dia...untuk dia..
rfa..

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....