Monday, November 3, 2014

30 hari cabaran blog..

 
 
 
Tetiba rasa nak buat cabaran di atas...bila tgk ramai yang buat...heheh...
 
Cabaran 1 - Gambar terbaru anda dan 5 fakta tentang diri anda
 
 
 


Pic ni aku crop..tapi kira ni yang paling latest...OMG...gemuknya aku...hehehe

Fakta menarik tentang diri aku :-

1. Walaupun berwajah garang, tegas tapi hati ku terlalu lembut..sensitif..mudah  menangis..

2. Sukakan motorbike dan berangan nak beli motorbike

3. pengemar cheese dan daging

4. mudah jatuh cinta dengan lelaki yang lebih tinggi /sama tinggi dengan aku

5. xpernah ada lessen memandu...



pssstt...cabaran seterusnya...

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....