Tuesday, November 11, 2014

Cinta II

Salam...

Aku adalah insan yang tidak sempurna ..dilahirkan dengan banyak kekurangannya namun dia adalah pelengkap dalam setiap kekurangan ku. Sudah hampir 2 tahun mengenali dia..suka duka bersama dia adalah saat yang terindah dalam hidup ini...

Hubungan kami seringkali dilanda badai yang hadir untuk memecahkan hati dan perasaan kami..namun sekuat mana badai itu...semakin kuat perasaan kami..dan sesungguhnya sekuat mana cinta kami tidak dapat melawan  takdir Allah yang mana ia adalah jawapan pada segalanya...

Dugaan terbesar inilah yang membuatkan aku dan dia terpaku...cinta dia padaku dan kasih sayang seorang anak..pada ibunya telah membuatkan dia sendiri berada di dalam persimpangan dilemma. Aku berusaha menyakinkan dia bahawa dia patut memilih ibunya..dan melepaskan aku pergi..namun..dia tidak mahu dan tidak akan membuat apa apa keputusan demi cinta kami.

betapa sayunya hati bila melihat bahawa ada dua hati yang menderita. Pada dasarnya , kami bahagia..sering ketawa..namun di hati..masing masing tahu..bahawa pengakhiran hubungan ini bukanlah satu pengakhiran yang baik.

dia lelaki yang cukup sabar dan paling tabah yang pernah aku jumpa. Dia sentiasa memberi ruang dan peluang pada aku dan hubungan ini. Seringkali aku putus asa..namun kata-kata semangat dari dia membuatkan aku yakin  dengan hubungan ini...

 Namun....

Aku perlu bersedia untuk melepaskan dia..redha dengan apa yang berlaku...dan menerima kenyataan dia bukan milikku.

aku perlu kuatkan semangat demi dia.. dan aku sentiasa berdoa agar bahagia itu milik dia..dan melihat dia bahagia adalah saat yang paling menggembirakan aku.

Aku yang mengejar bayang cinta
Kian terbiar
Terpendam kata
Tak terungkap selamanya
Pedihnya hanya aku yang merasa
Mahu memilikinya
Aku hanya hamba cinta
Bisik hatiku lepaskan dirinya
Sungguh aku tak bisa
Biarlah ku sendiri
Tanpa kasih di hati
Aku tak mampu pertahankan lagi
Cinta yang menyakiti
Biarlah aku pergi
Tiada hampa di hati
Pedihnya hanya aku yang merasa
Mahu memilikinya
Aku hanya hamba cinta
Bisik hatiku lepaskan dirinya
Sungguh aku tak bisa
Biarlah ku sendiri
Tanpa kasih di hati
Aku tak mampu pertahankan lagi
Cinta yang menyakiti
Biarlah aku pergi
Tiada hampa di hati
Aku yang mengejar bayang cinta

Derita ini hanya kami saja yang mengetahui....
luka ini hanya kami yang merasai...
kecewa ini hanya kami yang tempuhi...


psstt..ambik mood buat kisah baru..harap idea ini akan berpanjangan.....



xoxo
rfa




No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....