Tuesday, June 16, 2015

my wedding part 1

Salam...

di sebabkan aku mengejar masa untuk  focus pada kelas terakhir pada 14hb..maka aku ambil masa untuk upload gambar kawin. Ramai yang duk Tanya..pasal pic kawin..hehe..tak de pic yang glam pun...just pic kawin untuk kenangan.

Aku mula ambil cuti..pada 1hb Jun..petang berangkat pulang ke Kelantan ...dengan flight Malindo Air( beli tiket murah)...
 
Nampak tak masa ni hujan kemain lebat lagi.. cuak jugak sebab takut flight delay...tapi alhamdullilah flight mengikut jadual. Terima kasih pada adik tersayang, salmee yang tolong hantar..termasuk lah anak dara aku..qaseh n icha.
 
Di kampung, aku bz dengan persiapan perkahwinan yang akan berlangsung pada 5.6.  Jujurnya, terasa cuak, takut, seram, happy , ..semua perasaan ada..
 
beberapa pic semasa persiapan :-
 
 
 
tengah test lampu
inilah hasilnya..
 
tengah sibuk pasang pelamin
 
barang barang untuk pelamin



anak dara yang sgtttt rajiiiin

doorgift yang siap di pack




 


to be continue.....
 
 




No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....