Monday, July 13, 2015

Alhamdullilah..selesai..

Salam Ramadan..

Baru ada masa nak update blog..Nampak sangat pemalas. Actually, bz dengan study (ayat poyo).

Semalam..(12/7/2015) baru selesai final exam..dan berharap agar aku lulus dengan baik untuk semua subjek yang aku ambil semester ini kerana ini adalah semester terakhir aku. Insya Allah, kalau dah lulus..dapatlah g konvo..hehehe..beria ria.

Belum pun sempat hilang stress study..en suami dah Tanya..next year..sambung lagi ke? aku macam..hmm..kalau ada rezeki..nak sambung lagi... sebab sebelum ada baby ( leh ngandung lagi ke ni), so komitment x banyak sangat..cuma ada jugak rasa nak rehat sekejap dari belajar...sebab dari dip sampai degree..nonstop study...

** tetiba blank..**..oklah stop dulu...


xoxo
rfa

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....