Monday, January 9, 2012

pengertian cinta

aku mulakan coretan di blog ini dengan pengertian cinta. kadang kala aku rasakan..cinta ibarat handbag..memang la nampak cantik dan teruja untuk kita membelinya namun apabila ianya sudah lama /out of date..maka kita akan mencari yang lain namun handbag yang lama kita akan tetap simpan..kerana ada sentimental value.. begitulah ibaratnya cinta yang aku ada . aku mengenali seorang lelaki ..dia lelaki yang kasar dan tidak seromantik aku tapi aku suka dengan cara dia. namun begitu..jodoh kami tiada dan aku kehilangan dia disaat aku mula suka dan sayang padanya. apabila dia hilang dari diri aku..maka aku tetapkan di hati bahawa dia bukan jodohku..sayang memang sayang namun apa kan daya aku tidak ada kuasa untuk mendapatkan dia semula.
walau bagaimanapun, setelah setahun menghilang..dia akhirnya muncul semula..kembali kepangkuan aku dan akhirnya menyatakan perasaan rindu dan sayang itu masih ada dan masih berbekas. Bagi aku..cinta itu tetap ada..bahkan ada sentimental value..cuma adakah kehadiranya adalah untuk kembali pada cintaku.....

.hahaha apsal la aku ni jiwang nak mampus ni.

moralnya: beli handbag pilih yang tahan lama..hehehe...


No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....