Saturday, August 25, 2012

takdir dariNYA....

Salam...

Hari ini aku sudah berada di kl..setelah 1 minggu beraya di kampung. Sejak smlm lagi aku n mr.z..berperang dingin. Kami saling bengang apabila apa yg dirancang x jadi..malah aku merasakan..inilah tanda tanda bahawa dia bukan milikku..namun mr.z berkali kali yakinkn aku bahawa ini adalah dugaan kecik yg harus ada dlm satu hubungan.

Aku menilai ttg apa yg berlaku..dan aku rasakan bahawa aku tidak selayaknya utk dia. Banyak yg aku perlu dikorbankn dan hati terus bertanya...adakah berbaloi ngn apa yg aku korbankn..?.takdirnya.aku akn terluka lagi...mungkin ada hikmah disebaliknya...
Duhai hati. ...aku tahu kau tabah..maka tiada guna berduka lantaran dia bukan milik ku...

Nota: .......mode terluka.......:(

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....