Friday, August 24, 2012

pengertian syawal. ...

Salam lebaran...
Syawal sudah masuk yang ke enam dan aku adalah anak mama yg terakhir ada dirumah. Pagi tadi..salmee n saddam berangkat pulang ke kl. Aku? Flight kul 1050 pagi esok...tok lorat sgt nok balik.
Syawal tahun ini memberi banyak kenangan yg baik dan yang tak baik. Yang baik...seluruh keluarga aku termasuk abg din yg duk jb pun balik beraya disini..dan yang tak baiknya...raya kedua..aku demam dan hampir 100% suara aku hilang. Hilang mood nak raya..
Keluarga aku buat majlis tahlil dan solat hajat pada hari raya kedua dan kemeriahan dlm keluarga aku cukup terasa cuma bila aku ni sakit..aku tak larat nak hapy hapy...hahahah

Bagi aku..syawal hanya utk budak budak n aku lak yang single mingle ni hanya nak beraya ngan bonda tersayang selagi dia ada. Kalau dia dah tak ada...aku rasa,aku balik pun stay kat hotel je..dah tak ada maknanya raya.

Tahun ini..raya lain sikit..sb aky beraya dlm mood bercinta...yg tu...to be continue....

Selamat hari raya maaf zahir dan batin...semoga lebaran ini memberi kebahgiaan pada semua...aminnn....

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....