Tuesday, January 1, 2013

Selamat tahun baru 2013

Salam ..

Hari ni adalah 1.1.2013...syukurlah kerana aku masih berpeluang menikmati tahun baru dan masih diberi peluang untuk menjadi yang lebih baik dari tahun sebelumnya.
Banyak suka duka telah berlaku sepanjang tahun 2012 dan kebanyakkanya kisah duka..kisah duka cinta ku..kisah duka di opisku...kisah duka lara hatiku..namun begitu..ia semua memberi kekuatan kepada aku untuk jadi terus kuat dan tabah.
Pada tahun 2013..aku berharap aku akan menjadi lebih baik...berada dlm keadaan kesihatan yang lebih baik..murah rezeki..dpt bertemu dengan jodoh yang baik dan semoga tahun 2013..aku akan lebih tenang dan ceria.aminnn.

Sampai jumpa lagi.
~xoxo~
Luv..rfa..♡♥

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....