Saturday, May 11, 2013

Angin syurga...

Salam di hari sabtu...

Pada mulanya ..aku ingat hari ni adalah hari ahad sb biasanya kuliah aku diadakan pada hari ahad..namun hari ni..adalah kuliah ganti...maka di adakan pada hari sabtu.nasib baik dua kelas je...penyakit malas aku mula menyerang..sabar arfa..hanya tinggal setahun setengah je lagi...sabar ye...

Sambil tunggu masuk waktu zohor...aku menikmati sebuah lagu yg cukup puitis dan aku rasa lagu ini antara yang terbaik yang pernah misha nyanyikan ...Angin Syurga...setiap bait bait lirik lagu ini...membuatkan aku dibuai rasa...seolah..olah aku sedang luahkan pada sidia..betapa aku menanti sidia...namun...disebabkan kehidupan ini ada waktunya..maka..sampai bila penantian ini harus ada...hehehe..jiwang siot...

Apa pun...tahniah pada penulis lirik dan pencipta lagu ini...tak silap gabungan m.nasir dan budhi hikayat...kerana menghasilkan karya yang cukup best...hehehe...

"Tidakkah kau tahu
Hidup punya waktu
Kasih tersia..bukan itu ku mahu
Andai kau membisu..tentu akhirnya
Perpisahan ini akan tetap terjadi..."

Saya rindu awak..♡♥♡

xoxo...rfa

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....