Tuesday, May 7, 2013

sepi itu memeritkan hati

salam...

kembali bekerja setelah 3 hari cuti sempena pilihanraya..hmm apa pun aku tetap begini..BN tetap memerintah dan membentuk kerajaan ..which is..aku memang berharap sangat..selain dari itu..tiada apa yang menarik kot...

Sepi itu memeritkan hati aku..jujurnya aku tidak tahu dimana silap aku dan dimana pincang sebuah hubungan namun yang pasti..dia kerap membisu sekarang ni...adatlah arfa..ada pasang surut dalam hubungan..! detik hati aku..memujuk hati agar tidak sensitif sangat..namun it's so obivious..nampak sangat yang dia menyepi dari aku dan ini adalah sesuatu yang tidak boleh aku terima. I'm not teenager anymore.

Habibi..do u know that i need u more than i need myself...rindu untuk dengar suaramu..rindu untuk dengar bicara lawak mu dan yang paling penting rindukan dirimu..but then..i know...u need ur own  time..u need ur own space..to think..to settle ur problem..

sayang..kita sama sama menyemai bunga cinta namun sayangnya..hanya aku yang berusaha membaja dan menyiramnya tanpa kehadiran dirimu..semoga bunga cinta kita tidak mati begitu saja...

alamak..dah terjiwang..sori ye ..mungkin kerana aku rasa rindu sangat pada lelaki yang ku panggil habibi..


psssttt...dia berada di johor..dan sygnya aku sudah tidak menerima bbm text dari dia...:(


xoxo..rfa..

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....