Thursday, October 17, 2013

penangan cuti 4 hari

salam..

rasanya belum terlambat nak ucapkan selamat hari raya aidil adha untuk semua..seperti biasa aku x balik raya ni.. mungkin sudah terbiasa setiap tahun aku tidak balik beraya..so mama pun dah faham..yang penting mama tu..hehehehe

Aku mula cuti dari hari sabtu sampai lah ke hari selasa...kerjanya..makan, tgk tv, tido, berborak kat fon, whatsapp, wechat dan bbm..surf internet dll. Memang membosankan...kena lak mr.abie keje malam..huhu lagi la seronok sembang malam santak ke pagi. Disebabkan jadual waktu tidur ku sudah berubah...maka seluruh badan aku merasa lemah.. kena lak nak masuk "zone merah"..lagi mood swing swing. Yang peliknya..mood aku dengan mr. abie ok je..tapi kalau orang lain..alamak..asyik nak cari pasal je...mungkin sebab mr,abie ni jenis tak layan kerenah aku..

Disebabkan asyik tidor lambat dan bangun lambat..maka dengan segala hormatnya mr. Abie menjadi jam loceng aku untuk minggu ini. Dia akan buat wake up call kul 6 30 pagi..kejutkan bakal bini dia( insya allah ) bangun...dan sekiranya dia keje petang..akulah yang akan jadi jam loceng dia..utk kejutkan dia bangun..sebab dia suka dengar suara aku ..(hahaha perasan)


rindu abie..hmmm itulah yang selalu aku ucapkan pada dia kerana..setiap kali aku rindu dia..aku pasti menangis dan setiap kali itu jugalah dia akan marah kerana dia tak nak aku menangis kerana dia.. well sori la abie..syg u ni..mudah nangis.. bak kata kak long..."muka brutal tapi dalam hati ada taman"...cheq memang camtu kak long oiii!!


psssttt...bulan 5 2014..bawa dia balik jumpa family...kawin? hmm biarlah masa yang menentukan

xoxo rfa

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....