Monday, November 21, 2011

Masa untuk serius tentang semua perkara

semalam 20/11/2011, aku berada seharian di kampus puncak perdana. Kelas bermula dari 8 pagi sehingga 6 petang membuatkan otak menjadi sangat sangat penat dan aku terasa amat letih. Namun nasib baik semua input selamat berada di dalam kepala hotak aku ni...
Study adalah satu perkara yang paling aku suka.. sejak dari dulu ( sebelum aku melakukan kesilapan besar dalam hidup aku) sehingga lah sekarang. Berada di sekeliling buku-buku  membuatkan aku bersemangat dan merasakan diri ini di berkati oleh Tuhan kerana memberikan kekuatan dan IQ yang baik.





Exam makin hampir tapi aku kurang membuat persediaan. ..so now adalah masanya untuk membuat segala persiapan sebelum exam..hmmm




tapi .. dugaan demi dugaan menggoda..mampu ke aku ni...hahahahahahaha



No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....