Wednesday, November 16, 2011

persahabatan itu diukur dengan apa?

persoalan yang menjadi tajuk post aku kali ini sebenarnya adalah dari perasaan aku tentang seorang sahabat yang aku anggap 'best frend'. Mungkin bagi dia aku hanyalah sekadar kawan biasa yang tak penting tetapi bagi aku, dia aku anggap sahabat baik kerana aku sebenarnya tidak mempunyai ramai kawan perempuan yang rapat. Aku tidak menyangka bahawa dia berubah dengan tiba-tiba. Aku tahu dia sekarang sudah ada seseorang yang boleh menjadi harapan untuk dia dan aku bahagia kerana dia sudah tidak menderita tentang cinta dan lelaki. namun..kenapa perlu menyisihkan aku sebagai kawannya?

apa pun..aku berdoa dia akan bahagia cuma aku terasa di hati sebab di kala dia menderita tentang cinta, segala  masalah dia...aku adalah insan yang dicari dan sering mendengar masalahnya namun kini..semuanya tiada...

buat dia..semoga dia bahagia ....

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....