Tuesday, November 15, 2011

order lain dapat lain....Satu peringatan!!!!

lokasi: gengs corner , jam 8.00 malam, tarikh 14.11.2011..

aku dan lady boss mencari tempat makan yang selalu kami g makan tapi rupanya tutup..so sebagai altenartif..kami memilih RESTORAN GENGS CORNER sebagai tempat makan malam kami

Aku dan ladyboss kekadang citerasa lebih kurang cuma yang pasti aku tak makan nasi so menu berasaskan nasi tak akan di pandang (cewah..perasan) menu aku order : bihun goreng biasa +sup tulang+ jus tembikai+ ais kosong (air wajib) dan ladyboss : nasi putih+ sup tulang+ jus tembikai.

kami menunggu dengan sabar kerana melihatkan tak de la ramai orang kat restoran ni..ditambah dengan hujan yang cukup lebat. apabila sampai makanan yang di order....kami tergamam kerana menu yang di order lain  yang datang dalam bentuk lain..hahaha..jeng jeng jeng.!!!!.lupa lak nak ambik pic sb tngah marah...
aku dan ladyboss meruap rasa nak marah sb setahu kami..tak de pun ayat order" sup tulang untuk dua orang makan" sb kami order berasingan. sup tulang kami rupanya di satukan dalam satu mangkuk. punya la hangin aku sb aku tidak makan pedas sedgkan ladyboss ada le rasa pedas sikit sikit...

kami makan dengan hati yang sebal dan marah sb x puas hati...aku ni kira seorang yang suka makan dan mencari tempat makan yang best dan kalau best memang best la tempat tu. namun inilah kali pertama aku berdepan dengan cara yang paling teruk sekali. aku tidak boleh terima benda camni...sedangkan kedai makan tepi jalan (SHASHA TOMYAM ) yang semuanya pekerja dari siam dan pattani..pun tak buat kesilapan macamni....

sebagai seorang yang pernah makan di kedai ini...aku tidak akan rekomenkan tempat makan ini..kerana servis yang teruk dan tidak bagus..ok berbalik dengan citer tadi..

selepas kami selesai makan...setelah menantikan kaunter bayaran tak de orang..maka aku dengan hati yang membara telah meluahkan ayat ayat manis pada penjaga kaunter. pada mulanya aku cakap lembut tetapi selepas budak jaga kaunter tu beri satu jawapan yang paling b***h yang pernah aku dengar :
"kenapa akak tak cakap nak asingkan"

aku terus naik angin dan keluarlah ayat ayat membebel aku. persoalannya..perlu ke kami cakap nak asing sedangkan order kami juga asing..melainkan aku dan ladyboss nak share...huh...sakit hati giler..mati selera makan...

last-last..aku beli dua bungkus super ring (jajan) dan ladyboss beli burger ..



No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....