Monday, December 5, 2011

breaking dawn movie review

salam semuanya..
aku mengambil masa untuk menulis tentang filem breaking dawn yang di tayangkan di seluruh dunia. kisah twilight saga ini memberikan impak yang besar dalam industri perfileman. pada 26/11/2011. aku, azlin, sis luna dan ayu telah menonton filem ini . Very excited. 





Sepanjang filem itu di tayangkan aku merasakan bahawa banyak adegan -adegan yang sepatutnya pelengkap kepada kisah vampire ini telah di potong  dan ianya membuatkan cerita ini tidak menarik dan lost. Bagi yang telah membaca buku-buku twilight, akan rasa kecewa kerana banyak adegan telah di potong . Mungkin pihak yang bertanggungjawab ada alasan yang untuk membuat potongan adegan ini .  Untuk filem ini, aku berikan 4/5 kerana ianya di cacatkan oleh adegan -adegan yang tergantung. Berharap agar breaking dawn part 2 tidak akan di potong adegannya....











No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....