Tuesday, December 27, 2011

2012..semakin menghampiri

2012..tahun baru yang di nantikan..semoga dengan kehadiran tahun baru, aku kuat semangat, tabah dan paling penting semoga aku bertemu dengan cinta baruku di tahun baru...pernah aku katakan bahawa sekiranya pada tahun 2011, aku tidak bertemu jodoh..maka aku akan menutup pintu hatiku pada sesiapa saja..dan mungkin itu yang aku akan lakukan..cuma sesekali timbul kasihan di hati apabila MAMA begitu berharap agar aku bertemu jodoh dan hidup berkeluarga.

Aku juga berharap..pada tahun 2012, aku akan di murahkan rezeki, semoga aku akan dapat kerja lain , jawatan lain bersesuaian dengan kelayakan aku.

juga..aku berharap agar aku sentiasa dilindungi olehNYA...dan diberkati olehNYA.. AMIN...

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....