Monday, December 19, 2011

ME AND MR.ETHAN HUNT

Salam semua...

semalam( 18/12/2011) , aku tgk wayang dengan azlin ( dalam demam-demam dan banyak masalah) aku gagahkan juga sebab aku memang peminat mission impossible dan yang pasti aku suka kan watak TOM CRUISE aka AGENT ETHAN HUNT.  Sebab dah janji dengan azlin...so aku g tgk...citernya memang best la..penuh dengan aksi dan thrill( standard citer omputih) ..tapi yang paling aku suka tentang aksi di dubai..


inilah aksi yang paling aku suka... sebab aku seorang yang gayat..so bila dia berada di atas macam ni..mau gugur jantung aku..hahah

so far..citernya tak mengecewakan... dari mula sampai akhir...n yang paling untung adalah watak jutawan india..yang dilakonkan oleh ANIL KAPOOR..sememangnya dah tahu kan..kalau ada je artis asia yang akan masuk pasaran HOLLYWOOD bermakna mereka akan cepat jadi terkenal dan bayaran pun pasti mahal..

Saat ETHAN HUNT tgk isterinya..dari jauh...setelah dia terpaksa memalsukan kematian isterinya , terasa bahawa pengorbanan dibuat demi yang tersayang  (cewahh) ...5 star for this film...




No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....