Wednesday, December 12, 2012

perancangan cuti hujung tahun

salam...
dalam aku sibuk dengan urusan compile bajet..aku sempat lagi berfikir nk pergi bercuti..hahaha..ada beberapa destinasi yang telah aku listkan tapi semuanya masih dalam perancangan...sehingga aku dah booking hotel or beli tiket..maka aku tak tahu mana nak aku pilih..yang penting style backpackers menjadi pilihan (senang dan jimat)

antara destinasi aku plan:

1. melaka..sentiasa menyukai melaka

2. penang ...sesi menjejaki kawan baik aku

3. pulau pangkor..menikmati keindahan pantai dan sunset

4. port dickson..

5. kelantan..balik berehat di kampung..



so..sehingga saat aku menulis ni..aku masih tidak tahu kemana destinasi percutian aku..harap harap aku tetap pendirian..


nota: sekali...aku just lepak n tidur dirumah..hahahaha

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....