Sunday, December 9, 2012

sepetang bersama Mr. Ijam

salam hari minggu..

hari ini aku update blog aku di restoran mamak..ALRAFI..bersama mr.Ijam..aka my exhubby. Lama tak lepak dengan dia..apatah lagi dia sibuk dengan kerja barunya. Aku masih berkawan baik dengan dia sebab aku masih sayang dia .

opsss...jangan salah anggap k..aku sayang dia sebagai seorang yang pernah hidup dalam hidup aku dan sikap dia yang masih ambil berat terhadap aku. Dia akan menjadi pendengar yang setia di kala aku menangis dan dia jugalah yang akan memberi komen tentang apa saja yang aku lakukan. Jodoh kami tak panjang tapi tak semestinya aku dan dia ttidak boleh berkawan. Lagipun dia adalah kesayangan mama...bahkan aku rasa mama lebih sayangkan dia dari aku..hahah...

seronok sesekali keluar dengan dia kerana dia akan memenuhi setiap kehendak aku...malah dia akan sentiasa buat aku ketawa n im happy with that. ok..lupa lak..dia dah berkahwin semula dan sudah mempunyai seorang anak lelaki.

cuma..kami ditakdirkan tidak bersama dan jodoh kami tidak lama...tapi aku tahu antara kami..saling ambil berat n paling tidak aku ada seorang lelaki yang akan sentiasa ada untuk aku..dikala aku susah atau senang. andainya semua lelaki dalam dunia ini tak suka aku..aku tetap ada dia disisi aku..hahahah...


nota: aku berharap satu hari aku ada anak perempuan dan aku akan berbesan dengan dia...

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....