Monday, September 10, 2012

Boy..dalam kenangan

salam..

seharian di rumah semalam membolehkan aku melaksanakan kerja kerja mendelete junk email dan semasa leka mendelete, tiba-tiba YM aku di sapa oleh seorang lelaki yang pernah singgah di hati ini. Bila dia memperkenalkan dirinya BOY dan memangggil nama gelaran aku pada dia..MAMA..membuatkan aku terkejut. Lelaki inilah yang pernah membuat aku takut untuk keluar rumah dan pernah buat laporan polis sebab dia pernah ugut aku untuk masuk rumah aku dan membuat jahat ke atas aku..nasib aku dapat lepaskan diri dari gangguan demi gangguan dari dia.
Namun..kini boy sudah matang . Dia sekarang tgh training utk menjadi pegawai NAVY dan aku bersyukur kerana dia sudah ada haluan hidupnya. Semasa aku mengenali dia, umurnya baru 23 tahun dan kini sudah 29 tahun. Ternyata dia sudah banyak berubah dan paling aku suka..dia sudah ada makwe..
Sebelum aku log out..dia nyatakan masih ada rindu dan sayang pada aku..masih seperti dulu dan dia merasakan aku masih tidak boleh di challenge oleh awek aweknya..hahaha...aku pujuk hatinya agar melupakan aku kerana aku adalah perempuan biasa yang tiada apa apa keistimewaan .


nota: Teringat kemanjaan Boy...aiyooo.


No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....