Wednesday, September 19, 2012

minggu yang penuh dengan duka

salam..

hujung minggu yang panjang , tiga ..ok! so aku membuat perancangan dengan mirza untuk menghabiskan masa bersama..belum sempat nak plan..hahah...tetiba daddy balik..dan nak jumpa aku.. nak tak nak..kena la pergi juga..lunch bersama dia..nasib dia ada urusan famili so aku lepas dari dia. Namun apabila perancangan pertama dah tak jadii..seluruh perancangan aku tak menjadi. sakit jiwa...

jumpa mirza cuma sekejap..dan ianya membuatkan aku realiza..mirza tetap anak mak dan tidak boleh berenggang dengan mak dia. Aku mengurut dada..kisah lama muncul kembali...dan aku merasakan bahawa aku akan kehilangan mirza...sama seperti kehilangan abie. nak buat camna..kena terima hakikat ini.

sepanjang cuti aku berfikir tentang kehidupan aku..mungkin inilah masanya aku kena jadi seorang yang pentingkan diri tak kiralah dengan saudara mara, adikberadik ataupun kawan kawan. Aku harus berdikari,memikirkan ttng diri aku sendiri.

semoga aku jadi kuat menghadapi segalanya..dan semoga aku berjaya memiliki hati kering...hahaha

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....