Saturday, September 29, 2012

new semester...beginnnn!!

salam...

besok akan bermula lah...semester baru untuk aku dalam perjuangan aku menghabiskan degree.. walaupun sudah lewat usia..namun aku masih tidak mahu berputus asa..semoga apa yang aku cita citakan tercapai..

NO
COURSES
CREDIT UNIT
NO. TAKEN
GROUP
1.
HRM543 - HUMAN RESOURCE MANAGEMENT AND TECHNOLOGY - P
4.0
1
EOSM6B
2.
HRM546 - HUMAN RESOURCE DEVELOPMENT - B
3.0
1
EOSM6B
3.
OSM552 - ADMINISTRATIVE DATABASE SYSTEM - B
3.0
1
EOSM6A
4.
OSM553 - ADMINISTRATIVE OFFICE MANAGEMENT III - B
3.0
1
EOSM6A

semester ni aku ambik 4 subjek...n semuanya berkenaan human resource dan administrative..semoga semester ni aku akan kuat semangat dan no more office's stress..hope so..


nota: cik aklima..semoga semester ni kita fokus n more prepare

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....