Friday, October 5, 2012

Balik menetap di kelantan? bersediakah aku?

salam

Jumaat yang indah ini memberikan aku ketenangan dan sesunguhnya aku secara tiba-tiba di beri idea untuk mengisi borang pertukaran dan kekuatan itu lahir setelah aku merasakan tiba masanya aku balik..bersama mama.... pindah ke kelantan? menetap di sana, kalaupun tidak dirumah mama tapi at least berada dekat dengan mama. Ada banyak sebab kenapa aku harus bertukar dari Shah Alam:-

1. Aku nak dekat dengan mama, semoga ada ruang dan peluang untuk aku, berbakti kepadanya
2. aku bersedia untuk berubah dan perubahan itu mungkin ada hikmah di sebaliknya
3. Aku merasakan bahawa di sini...sudah tiada apa yang boleh menceriakan hati aku.
4. Aku ingin melupakan kisah pahit dan duka di sini..mungkin bila berdekatan dengan keluarga..aku akan menjadi lebih tenang


Semoga aku akan menjadi seorang yang tabah dalam menghadapi dugaan hidup dan yang paling penting..walaupun aku jauh di kelantan kelak..ikatan kasih sayang sahabat sahabat aku..terutama ladyboss, azlin, aklima , group bbom especially luna n yayu..semua itu tidak akan terlerai...

nota: miss my mum....

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....