Wednesday, October 10, 2012

alhamdullilah

salam..

baru saja aku melepaskan keluhan berkenaan kerja yang aku lakukan untuk tempoh beberapa bulan ini, tiba tiba pengganti yang selayaknya datang untuk melapor diri. syukur kerana Tuhan Maha Mendengar. Kali ini aku di arahkan untuk bertugas di Hal Ehwal Pelajar berkuatkuasa 15hb Oktober 2012. Alhamdullilah kerana doa aku dimakbulkan dan aku berharap perpindahan ini akan membuka kehidupan baru untuk aku khasnya.

Tekanan dari orang yang tidak pernah suka pada aku membuatkan aku berfikir untuk bertukar dari Politeknik dan aku rasa, Insya Allah..Tuhan akan mendengar permintaan aku...

Buat manusia -manusia yang tidak pernah bermuhasabah diri dan sering dengki tentang kehidupan aku..maka aku mohon agar hentikan segala apa yang dilakukan. Sentiasa bersyukur dan muhasabah diri.


nota: apa jua yang berlaku, ada hikmahnya...

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....