Wednesday, October 24, 2012

Hari raya aidiladha...

Salam dan selamat malam...

Lusa..jumaat..hari raya aidiladha akan muncul dan akan disambut diseluruh negeri di malaysia. Aku buat keputusan untuk tidak balik ke kampung kali ini kerana ada beberapa sebab..satunya sb x sempat nak booking tiket flight n bila nak beli skrg..harganya dah jadi mahal..so better save the money.

Sebab yg kedua..aku x ada banyak cuti..n mama akan dtg sini sempena majlis konvo sadam husin. So aku bercadang utk bercuti n berehat...tenangkan fikiran...

Untuk kawan kawan yg balik ke kampung..semoga selamat di perjalanan...hati hati di jalan Raya....

Nota: nasib baik mama tak buat korban..kalau x asyik tgk org makan daging je la sb aku x boleh makan daging...uwaaaa!!

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....