Monday, October 22, 2012

Dunia makanan ku tanpa DAGING

Salam...

Hari ini aku bertugas di JHEP dgn rasminya. Best gak..cuma agak memboringkan. Hehe..kalau tgk topic aku nak citer pasal makanan. Bermula minggu lps..aku kena let go segala makanan jenis daging...kerana akan menyebabkn tekanan darah tinggi. Aku tanpa makanan jenis daging?..hmmm terus mati selera.

Bagi aku segala jenis makanan berasaskan daging merupakan makanan pembuka selera.bila x de...segala selera aku terus mati. Macamana nak survive kalau x leh makan. .huhuhu..

Demi kesihatan aku akan berusaha utk let go daging yg tersangat sedap....kecur air liur...

Nota: baru seminggu x makan daging..aku dah x lalu nak makan...naik muak ngan ayam dan ikan...hmmmm...

No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....