Tuesday, October 23, 2012

Mommy cat..

Salam

Masa aku makan kat mcd di CITTA MALL, ada seekor ibu kucing yg duk mengendeng kat kaki aku. Kebetulan aku tgh makan Ayam goreng Mcd. Bila tgk  ibu kucing itu..aku rasa kesian dan ingin share makanan aku...nasib baik aku makan ayam..at least makanan yg dia boleh makan..kalau aku makan salad ke buah ke..langsung x leh makan.

Sebelum keluar dari mc d..aku sempat snap pic dia..dan pandangannya seolah olah mengucapkan terima kasih sb bg rezeki pada dia. Aku sentiasa suka kan kucing dan setiap kali makan..yg kat open air..mesti ada kucing yg datang...


No comments:

Post a Comment

fayyadh...rindu mommy tiada berpenghujung

sejak fayyadh berada dirumah mama..di kampug..aku terlepas banyak moment pertama dia..dan tadi my sister..just sent me selipar pertama dia....